דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מבצעים רילוקיישן ? דעו מהו יוקר המחיה במדינות האפריקאיות 

מאת    [ 08/01/2012 ]

מילים במאמר: 340   [ נצפה 1925 פעמים ]

קיבלתם הצעה לעשות רילוקיישן לאחת ממדינות אפריקה וחשבתם לעצמכם שהנה, מצאתם את הנחלה שלכם, שכן המשכורת גבוהה ויוקר המחיה נמוך? אנחנו בחברת Ocean Relocation יודעים אחרת וממליצים לכם לבדוק את הדברים בעין בוחנת יותר.

נתון מעניין שפורסם לאחרונה בסקר של חברת מרסר מגלה כי העיר לאונדה שבאנגולה היא העיר היקרה ביותר עבור אנשים המבצעים רילוקיישן. כמו כן, עוד ניתן למצוא מבין עשרת הערים היקרות ביותר עבור אנשים המבצעים רילוקיישן את נדג'מנה במדינת צ'אד וליברוויל בגבון, כך שאין ספק שהדבר מלמד על חשיבותן של ערים שונות באפריקה בחברות בינלאומיות.

ההסבר לכך קשור קשר הדוק לנדל"ן ביבשת השחורה. הרבה מאוד כסף נדרש לצורך הכנת הקרקע לשם איתור נכס ברמת תאימות אופטימלית עבור השלוח, שכן המבחר הינו דל ומס' הנכסים שעתידים להתאים משולים ל"שושנים בשדה קוצים" ועל כן בעליהם מרשים לעצמם לדרוש דמי שכירות גבוהים באופן חריג.

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם המצב הקיים באפריקה הוא לאפשר לחברה מקצועית בתחום הרילוקיישן לאתר הנכסים השונים טרם הנסיעה. בודד, אף אם הוא חלק מחברה גדולה, יימצא כי מעבר לאיתור הנכס ישנם לא מעט מכשולים בדרך – ניהול מו"מ מול בעלי הנכסים, שלעיתים קרובות מקשים ובלתי מתפשרים, הכנת חוזה השכירות בהתאם לחוקים המקומיים, חיבור לתשתיות כגון מים, חשמל,גז וכיוצב', כל אלה דורשים מאמצים כבירים ולעיתים הזמן והמאמץ הנדרשים גוזלים זמן יקר מהשלוח, שבסופו של יום, ביצע רילוקיישן על מנת לעבוד מצד אחד ולהחזיר את ההשקעה שהוא עצמו השקיע או לחילופין, החברה ששלחה אותי מצד שני.

חברת Ocean Relocation  מתמחה בניהול תהליכי ניוד גלובליים ללקוחות עסקיים ופרטיים כאחד,כאשר תפיסת השירות של החברה היא כי הלקוח ובני משפחתו הינם במרכז. תפיסת שירות זו באה לידי ביטוי בשני מישורים עיקריים - האחד הוא בניית תהליך התניידות, מתחילתו ועד סופו, על פי דרישת הלקוח וזיהוי צרכיו בהתאמה אישית והשני הוא ניהול ושליטה על התהליך כולו, על מנת זהות מבעוד מועד, תקלות שעתידות לקרות בדרך. כל זאת יצמצמו את תחושת חוסר הוודאות של השלוח ובני משפחתו וייתנו להם מעט שקט נפשי, החזר על ההשקעה ועוד. חברת Ocean Relocation  פועלת ביבשת אפריקה, כמו בכל שאר היבשות בעולם, ומספקת פתרונות רבים ביניהם פתרונות לדיור קצר וארוך טווח ביבשת השחורה.      

 

עו"ד רן אטס, אחראי פיתוח עסקי בחברת Ocean Relocation העוסקת, למעלה מ-65 שנה, בניהול תהליכי ניוד גלובליים לקהל לקוחות פרטי ועסקי תוך מתן פתרונות מותאמים אישית על פי צרכי הלקוח ובתוך כך: פתרונות דיור קצרי וארוכי טווח, שירותי השכרת ריהוט, שירותי התאקלמות ראשונית,פתרונות שילוח ואחסנה ועוד. http://www.oceanrelocation.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב